Atatürk Büstü 3d model

        Merhaba;
         Bu ilk yazımda 3d printerdan baskısını almış olduğum,Atatürk büstünün stl dosyasını, sizinle paylaşacağım.Ben çıktı aldıktan sonra cam boyası ile boyamıştım.Boyama işi sanırım çok kaliteli olmadı ama baskı güzel olmuştu.Beyaz renk PLA ile basmıştım.




       Atatürk, kafa kısmını ben çizmedim tabi ki o ciddi bir iş ve insan yüzü modellemek ayrı bir olay.O modeli internette buldum, kürsü ve kürsünün üstündeki yazıları ben tasarladım.Ön tarafta "Ne Mutlu Türk'üm Diyene" yazısı yer almakta, yan taraflarda ise Ata'mızın o güzel imzası kabartmalı olarak bulunmaktadır.
          Dileyen arkadaşlar aşağıdaki linkten, stl dosyasını indirebilir.

**Öneri
     Metalik PLA filamentler var onlarla yapılırsa çok güzel olacağını düşünmekteyim.
     



ATATÜRK BÜSTÜ STL İNDİR






3d printer için Atatürk Büstü 3d Model



Yorumlar